.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل بیمه سلامت مازندران:
مشکلات بیمه‌شدگان در مازندران به حداقل می‌رسد
مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: مشکلات بیمه‌شدگان در استان به حداقل می‌رسد.
  شمال نیوز: مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: مشکلات بیمه‌شدگان در استان به حداقل می‌رسد.  

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بیمه سلامت مازندران، رسول ظفرمند در نشست مشترک اعضای شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران تعامل و همکاری سازمان‌های بیمه‌گر و دانشگاه علوم پزشکی را بسیار مطلوب برشمرد و اظهار کرد: در حوزه سلامت، هدف دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های بیمه‌گر یکی است و در واقع همه تلاش‌ها بر این است تا مشکلات بیماران و بیمه‌شدگان به حداقل برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز بیان کرد: ما سازمان‌های بیمه‌گر را یاور خود می‌دانیم و امیدواریم این همدلی و همراهی سبب ارائه خدمات بهینه درمانی به مردم استان شود.

قاسم جان‌بابایی خواستار ادامه این جلسات و حضور نماینده سازمان‌های بیمه‌گر در جلسات کارگروه‌های تخصصی دانشگاه برای هماهنگی هرچه بیشتر و حل مشکلات و مسائل درمانی مردم استان شد.

در این جلسه که با حضور مسئولان و کارشناسانی از دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های بیمه‌گر استان برگزار شد، موارد مختلفی درباره نحوه ارائه خدمات درمانی مورد نیاز مردم نظیر نحوه ارائه خدمت در بخش‌های ICU، مراکز معین و شبانه‌روزی پزشک خانواده، آزمایشگاه‌ها و رادیولوژی‌های خصوصی و دولتی و ... مورد بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.